Förlåt !

Förlåt förlåt förlåt för att inte jag har bloggat på ganska länge . FÖRLÅT men jag har inte haft tid och så.. men nu lovar jag att försöka skärpa mig (:
vi kan börja med att idag har jag haft innebandy cup . Har spelat kanske 4 matcher ? (a) Det var mest roligt men ändå tråkigt. Första matchen blev det 5-5 andra blev det typ 3-2 ( Vi förlorade ) Den tredje kommer jag inte ihåg. Och den sista blev det 1-8.. Vi förlorade.. ÅÅÅÅH fast det roliga med den sista matchen var att lilla jag blev matchens lirare ! :D Yeaaaah . Men nu ska jag ut med sussiiii. Vi ska typ chilla lite i centrum (a) Det är fett skönt väder på sista tiden ! Blir så glad :)


Titta det är jag ! Coooling ,, jag är fan bäst på att köra sån där grej :D

Puss !
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0