Listaa

Namn: Claudia. S
Bor i : Stockholm :)
Ögonfärg: Gröna/Blå/ (?)
Hårfärg:  Brunett
Skostorlek: 38-39 ( Claudia=Big fot ! )
Civilstatus: nopp

Höhö lite om mig. Kvällen var rolig med lilla sussi , Men det slutade med att vi gick hem till Nattis och tittade på ''Sanningens ögonblick'' Efter typ 45 minuter gick jag till Vivo för att möta min pappa och faster. Dom skulle typ handla något ? Men sen vandrade jag hem , jag kom hem typ vid.. halv 11 ? :) Och för exakt 5 minuter sen låg jag i sängen alla lampor släkta . Man såg bara ljuset från datorn och så lyssnade jag på radio , Fyfan va skönt ! Borde pröva det någon gång efter att du har kämpat med 4 matcher (:  Men jag ska forsätta chatta lite och sen ligga bara ner och lyssna på min skööna musik , Och ni som inte vet så gillar jag mest; Lugn rock , Hårdrock (a) Och kanske lite HipHop -.- Jag är typ en liten Miiix grej när det gäller musik smaken , Men jag har alltid lyssnat på rock . Ni vet mina föräldrar gjorde det. Förutom min mamma då som typ lyssnar på Madonna . Såklart hon ska förstöra allt :)

Puss
/ C


sexigt jag vet ! Några tycker det är fult att tjejer har häng. Jag tycker det är coolt (a)
Vad tycker ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Tycker du? Tack så mycket! :)

Designen har inte jag gjort, så duktig är jag inte, men det är väldigt fin. :)



Allt bra med dig? :)

2009-04-13 @ 01:18:12
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: ida

svar Kul att du gillade dom! Gina Tricot :) Hur mår du idag? ;)

2009-04-13 @ 11:12:49
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0