tisdag

Åååh . Idag fick man ju träffa alla man har saknat i skolan ! Jag och lilla torin typ kramade alla vi såg :) Idag hade vi kurs   -.- FETT TRÅKIGT! allt började med en färläsning..Och sen hade jag och torin en '' Toalett rast '' vi lyssnade på  min superduper sköna kurdiska låt ! Den heter '' dl ktme ''   betyder typ Min tuggummi haha . Den är ju fett bra.. x) Men lite senare på dagen så var det typ ws och så, Jag&Torin satte oss i ett litet rum med Anton,Renwar och sen kom lilla Fosia ! :)  Ingen var social.. Bara jag och Torin som typ har varit ubeglada idag ! Jajaja ., Jag orkar inte förklara hela dagen i detalj men jag kan sluta med att : Vi slutade klockan 2 som vanligt och sen gick jag till tunnelbanan för att åka hem och så fixade jag mig till träningen , Efter träningen gick jag hem , och jag duschade så nu sitter jag framför datorn med lockigt hår. Måste platta ! Ååå fick ett sms precis. Av lilla Torin , höhö

Puss
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0