Torsdag

Vet att jag inte blogga igår . Men jag hade lite mycket att göra. Gjorde 2 steg . Yeah , Men idag hade jag skola jag var fan största pluggisen idag :o .. Shit för första gången så hade INGEN lärare gått efter mig (: Eller kanske när jag tog lite för mycket raster.. Men idag var jag som vanligt med Torin i skolan sen lite då&då var jag med killarna och några andra tjejer :p Men senare på dagen var jag typ i globen och sen gick jag till träningen . Jag köpte inget om ni undrar så gick jag inte dit själv . Utan jag gick med lilla Torina :) Vi hade lite problem när vi kom hem.. Nja.. Kontrolanter stog vid spärrarna och torin hade inget kort -.- Jaja . det vikitgaste nu är att jag sitter hemma och hon med utan böter för att ha plankat ! :) men lite senare på dagen vid typ 6 så hade jag träning och på vägen hem så flummade jag,Josefine och Andrea eller vi var flummiga hela träningen vi typ sprang runt och rulla ner på golvet och dog av garv .. Hahah ! Men sen när jag och Josefine skulle på väg att gå på bussen gissa vilka vi ser , Renwar,Gurra och Kevin lite oförväntat.. Men åååh jag är fett trött orkar inte blogga förlåt (a) Jaja men nu ligger jag hemma och laddar ner metallica låter ,

Puss
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0