godnatt? (a)

åååh , jag kan inte somna! jag tänker mest på cupen imorrn, kommer jag orka vakna? :o Juste.. Festen idag var BÄST vi tittade på barnhemmet åt lite pizza ! GOODIIS och massa godsaker , sen var vi ute en liten stund då gjorde jag och sirvan till skogen med fosia alvand och Torin, Men jag snackade med mina älsklingar från slovakien , dom var lite flummiga.. Hah , men jag älskar dom och saknar dom jätte mycket :) Men nu återvänder vi till festen, Sen gick vi tillbaka hem till fosia och så fottade vi lite och hade lite roligt, tyvärr så är det torin som har alla bilder på sin mobil , jag har några men jag hittar inte min sladd till mobilen ! :o Men nu ska jag försöka glömma Innebandy cupen imorrn.. Vi får se vem som vinner hela skiten och hur många matcher sköna fina Högdalens AIS vinner :) Puss / C

Kommentarer
Postat av: beatrice

godnatt , då är vi två som inte kan somna!

2009-02-28 @ 02:28:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sofie

lycka till, hha hoppas du kan vakna ;)

2009-02-28 @ 02:32:09
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: claudia

hahaha , Jag försov mig ! -.-

inte undra på..Somnade typ vid 4?

2009-03-14 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0