lista?

Var kommer du ifrån? Slovaakien

Heter? claudia

Hur gammal är du? 12

När fyller du år? 26 july

Tycker du om någon just nu? kanske lite..

Jag samlar på? Ömh...(?)

Gröna eller röda äpplen? Grönt = sur  Röd=söt :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Bästavännen josefine

Vilken tid gick du upp idag? 12.30 (A)

Har du sovit i din egna säng inatt? Ja

Har du sovit ensam inatt?  Ja

Har du strumpor på dig nu? aa

Hur svarar du i telefon? mest : hallloow? kan hända någon gång : P Sarman Wallabyway  42 sidney ?  ibland: Hej din snorunge (:

Vad ska du göra ikväll? Kolla på tv.

Vad ska du göra imorgon? Sova, vara med josefine , mer vet jag inte..och så ska jag gyma

Var vill du bo när du blir stor? Stockholm

Vad vill du bli när du blir stor? Tettooerare..Målare.. Om jag får bar utbildning kan man satsa på advokat (kommer typ aldrig hända)

Är det okej att gråta? Haha, ja

När grät du senast? Typ... i onsdags (A)

Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAR

Laddar du ner musik och filmer från internet? vem gör inte det?

Skulle du göra om du vann en miljon?  hm.. har inte gjort det än ..så jag vet inte

Bär du glasögon eller linser? Japp

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? spelar ingen roll , fast märkes är oftast finare (: !

Har du piercing? I öronen xD

Har du tatuering?  Nej , men vill lätt skaffa! :o

Vill du gifta dig?  men vafan -.- orka ... (a)

Vill du ha barn?  om dom är som jossan nej... (a) jag skoja.. vettefan än :p

Solar du ofta?  när jag är utomlands och på sommaren

Är du bra på att laga mat? Jag äger josefine ijallafall ;D

Gillar du att dansa? Mja, kan inte säga nej ;D

Hur vig är du? Haha, vill inte prata om det xD

Vilken är din favoritglass? hörde jag glass? :o JAG ÄLSKAR GLASS

Tror du på ett liv efter döden? Haha, va?

Bor dina föräldrar tillsammans? Nopp

Är du morgon eller kvällsmänniska? Typ kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du? typ...grön/brun o enligt josefine finns det lite röd i mina ögon xD

Vilka hårfärger har du haft? ööööö....alltid sexiga brunt?

Är du beroende av något ? Droger... Nej jag driver.. MUSIIIK

Röker du? Usch nej!

Senaste låten du hörde? K-young- Rain or Shine

Brukar du bädda sängen? iblan(a)

Har du kysst någon under den senaste veckan? Nää

Vad var det senaste du sa? Typ: Men vi ses imorrn eller hur?  till jossankossan

Vem kramade du senast? Öhm, typ pappa

Saknar du någon nu?  japp..


Kommentarer
Postat av: Josie

Vi har samma födelsedag, woho! ;)

2009-04-13 @ 01:23:00
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0