Mys kväll 20/2

Förlåt om inte  jag bloggade om dagen igår men hade lite mycket att göra, Jag kommer inte exakt ihåg allt jag gjorde,Men jag vet att jag var i skolan och hade skittråkiga kurs ! Och att vi tittade på Kung Fu Panda fattar inte varför dom blev tvungna att välja just den filmen vi går lixom inte i 3:an -.- , men senare efter att skolan slutade åkte jag hem till torin utav en anledning med sussi (: Och vi typ  garvade och flummade oss som fan,Men sen efter att ha varit med torina så skulle jag och sussi träffa Alexandra för hon skulle vara med mig, och vi typ drog till globen asså jag och Alexandra för sussi skuttade iväg på bio med Josefine,  Men i globen var det Ac/Dc konsär och Hammarby match samtidigt ! så det var katastrof där, Men det gick ändå bra för mig och Alexandra vi hittade ett par jätte fina skor. Men vi köpte aldrig dom, För vi hade bara typ 150 kr och dom kostade 300 ;o , Och eftersom jag gillar Ac/Dc så var det ganska roligt eftersom dom spelade deras musik nästan ÖVERALLT i globen, så jag blev lite glad (: Men sen vid 20.00 gick vi hem och det var ju planerat att jag,Josefine,Sussi och jossan pojkvän Micke  skulle titta på en film som heter ; När lammet tysnar kände mig lite utanför för att jag var den ända      '' blatten ''  där , Men vi tittade på filmen till 00.00 (a) Efter filmen var det lite stoj hej eller hur jag ska säga det xD tills Jossans föreldrar kom hem från Ac/Dc konsären ! Men jag kan erkänna att dom fick gryma fotton på dom, Nämde jag att Jag,Josefine, Alexandra och Sussi blev utelåsta på balkongen tack var det micke ? Det var typ -1 och vi hadde bara våra tunna tröjor och byxor på oss ! Så vi frös som faaaaan., men jaja, och så efter att micke gick hem var det typ dags för att sova. Vi la oss ner fotta oss lite.. Prata  var inne på datorn , Eller Alexandra somnade medans jag och Josefine,Sussi åt kladdkaka :) Men vi tittade också på Wild Childe och då vaknade alexandra, och vi andra typ somnade på halva filmen så vi tittade inte klart på hela , 3 filmer på 1 dag roligt (:  Och vid 3 tiden hållde jag på att dö! :o Som tur rädda sussi mig ( Jag orkar inte förklara det är bara så tragiskt xD ) Men det var typ varan lilla dag.Och sen blev det ju lördag och vi vaknade 13.15 åt frukost som är pomesfrites och lite bullar (a) Efter att jag har letat efter min spårlösta Ipod så började vi fixa oss lite för jag och sussi skulle titta på Saw 5 med kostik. Men det blev aldrig så :p. Nej nu ska jag se på yttligare en film xD

Puss /
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0