onsdag

Hej ! :)
Idag har det varit skola nästan hela dagen ! Först hade jag något tråkigt engelska KP sen hade jag Matte pass, Efter det var jag bara tvungen att gå till globen och slösa mina pengar på mcdonals hahah, Men jag hade vid 100 kr och nu har jag bara 20 , tack vare Josefine,Sirvan,Torin och Freja -.- Men det var bara Sirvan och Josefine som inte hade pengar så dom snodde min mat ! inte att dom kunde sno torins men dom var tvugna att sno min ! -.-  Vi är små tjockisar jag vet, Bilder kommer senare , Jag typ flummade sönder mig i globen , och sjöng en låt och dansa en tråkig dans till som torin börja asgarva till , Men hallå?! vad garvar inte torin åt lixom? :o sen märkte jag att min syster satt i tunnelbanan, Så jag gick fram till henne och så fick jag godis ! :D jag ba : yeah,candy for me. Och sen typ snodde sirvan och torin ifrån mig, När jag frågar torin om hon vill ha säger hon : Jag går på diet , Efter 5 minuter tar hon ifrån mig man ba : Kvinna gick inte du på diet? haha , men efter skolan så gick Josefine med mig hem , och vi typ flummade oss checkade in alla mina kanaler på tvn (aa) och hade inget liv. Hah men nu ska jag duscha smsa lite med alla som finns runt hörnet xD och titta klart på min film ! Den är jätte sorlig så jag måste ta en halvtimmes paus (a)  men nu ska jag ta en paus från datorn man behöver ju inte alltid nörda sig,
Puss
/ C

PS; Katy moss är i 3;dje månaden :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0