Tordag!

äntligen torsdag ! (: Då menar jag att det är fredag imorrn ! Men det finns 1 negativ grej med det! Det är kursdag (So/No dag) alla hatar det. Och det är på en fredag också ! ajja..Jag och torin brukar oftas plundra in någon i toan och typ snacka eller fottas (aa) Det är det ända stället man kan gömma sig xD . Men nu ska jag berätta om min dag lite detaljerat, Jag vaknade vid 07.30och började klä på mig och sminka mig och så vidare, Sen gick jag ju till tunnelbanan för att åka till skolan och jag skulle tydligen åka själv för kära lilla sussi och josefine skulle ta tunnelbanan som går 08.16 medans jag tog 08.06 ,  Sen var jag typ i skolan och så klart det första man hör/ser är sirvan skrika ! hahah, Och sen måste man gå till sitt skåp och då ser jag att torin måste klippa upp sitt skåp ochdet betyder att hon MÅSTE ha sina saker i mitt skåp! :o Så idag var det mest ; Claudia vart är du?! TORIN DINA SAKER?! dagen xD , men efter att ha tryckt in torins och mina grejer i mitt lilla skåp så var det samling ! Jag typ skrev mitt schema med bläckish pennish så jag skrev fel! Så hela min dag var cp :p , Men huvudsaken är att jag vet att det är lunch vid 11, Men innan lunchen hade jag spanska och fan va mycket skit jag fick för provet på steg 3, På tal om det jag måste träna på siffrorna ^^ Men sen hade jag lunch och då gick jag och torin till min pappas jobb och åt mumsiga pannkakor med sylt och färskt grädde, Man kände sig som majagräddnos xD Senare på dagen hade jag bara Workshop, och sen slutligen Svenska pass, Jag skolka från första och sen frågade jag om jag fick gå på det efter hah (a)  Och sen helt plösligt  var det slutsamling ! Och den kom jag ju också försent till, så när jag kom och lekte som om inget har hänt så slutade vi HAH! efter skoloan åkte jag hem och pratade i telefon med sussi i 1 timme 25 minuter och 37 sekunder :o vi försöker typ slå record varje gång vi ringer varandra,mest är vi bara tysta, Men så bestämmde jag  mig för att träffa sussi  skaffa mig lite pengar och gå till Mc'donals med sussipussy, först tänkte vi gå till älvsjös donken sen åkte vi till globen och där var det bara difare och aikare ! För det var ju match, så jag och sussi gick runt och skrek HAMMARBY,HAMMARBY!!!! och typ alla glodde på oss för vi var fett flummiga och typ garvade åt allt, Åh juste, jag ringde alexandra också som var med josefine  så vi träffade dom´en liten stund (: Globen typ hållde på att stängas så Josefine och Alexandra rånade mig på 14 kr ! inte kul ;o vi åkte till Högdalen och flummade oss lite mera (a)  sen åkte vi till rågsved ! och där åkte vi ner för lääängsta/halaste isbaacken, och och sussi dog på halva vägen :o
Har inga bilder på datorn men det kommer senare (a)
Men därimot har jag bilderna från igår (:

hahhaha, fina minnen...från igår xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0