tråkigt

jag vet absolut inte vad jag ska göra idag ! josefine kunde inte sova hos mig tack vare hennes bigga as och hennes klumpiga händer. orkar inte förklara (:  men jag måste hitta på något.. ja man kan väl måla en fin tavla eller något sånt xD eller så kan jag ju sitta framför datorn och lyssna på ac/dc hela dagen .. NEJ skulle inte tro så , asså om inte jag får gå ut snart kommer jag få damp.. kanske kan ta och ringa Alexandra och fråga vad hon har för sig.. ingen rolig onsdag ! men imorrn har jag typ planerat min dag, om inte jag har något för mig så går jag med pappsen och gymar , asså då menar jag springa lite och så vidare, det är rätt så roligt när jag tänker efter. Och man får ju bättre kontision (stavning?) jaja.. vi får se om min dag får innehålla bara massa filmer och så vidare eller om jag går ut.

Puss/
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0