träning

helllu , snart ska jag på min träning ( innebandy ) , undra hur mycket det blir att springa idag , vårt record är 25 minuter (a) vem vet det kanske blir 26 minuter denna gång. Men idag har jag varit hemma och tagit det lugnt , för jag vaknade ju bara 12.30 , och sen åt jag vid 14.00 och sen så kom min farbror på besök och så nu ska jag träna. Men det bästa med att bo i hagsätra är att alla mina farbröder och min faster bor här. Förutom släkten på mammas sida , dom bor i Slovakien. Nu när vi pratar om Slovakien så vet jag absolut inte när jag ska åka dit ! för den 20 juni ska jag till Grekland och jag kommer hem vid...1 July och jag vill vara i Slovakien minst 1 månad för oftast brukar jag vara där i 2,5 månad. Men vi får se hur det blir men vi måste ju kanske börja boka biljetter i maj eller något så jag har lång tid att tänka ! (:  Nej nu börjar klockan bli mycket och jag ska börja fixa mig till träningen.

Puss
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0