yeah

Idag har jag faktis varit med sussi , nja...som vanligt flummade vi oss (a) de blev ingen målarkurs! :o så jag var med sussi hela dagen :) ja..vi hade ju ganska roligt.. först satt vi bara hemma hos henne och typ tittade på tv och så . sen gick jag hem (a) och åt maaat som är då min och sussis favorit NUDLAR hah :D , och då ffick jag reda på att det inte var någon målarkurs idag, så jag gick ut med sussi igen :) hon skulle handla typ lite driicka och sen något mer som inte jag tror hon skulle tycka vore så roligt om jag skrev ner det såå..förlåt men jag ska inte säga vad det var (a)  vi tog lite fotton som jag lägger in lite senare , men aja ... men nu ska jag titta på film :D

Puss
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0