Dagen

Hej ! jag vet att jag inte bloggade igår men jag hade lite kronligt med internet -.- , Men igår så hade jag skola sen träning och så pluggade jag, Inget speciellt alls. Men idag ! Har jag..Ja..SKOLA varit med sussiii, ofc så var jag ju med torin och sirvan (: Men jag har presic duschat och hafft lite roligt framför internet och checkat in andras bloggar , Skulle gärna lägga ut vilka bloggar som suger och vilka som är bäst , Men det skulle typ dom på : Suger-listan döda mig (a) Men på min bästa lista tycker jag att Torin kommer med på ! (: Finns mycket intressant och roligt att läsa där xD
Cheeka in www.Torina.blogg.se Kan ni inte lösenordet och användarnamnet tycker jag synd om er, Men ni kan alltid fråga henne , 4juni@ pea heter ´hon (:
Nej nu ska jag berätta lite grejer ,. Typ dagens...

Klädsel : En klassiker , Jeans och kofta (:
Humör : Trött/ Flum
Planer : Öööh.. Jag planerar aldrig min dag xD
Vill ha : Jag vill att martin aldrig kommer tillbaka till skolan ! (a) Hoppas inte att den jäveln får tag på min blogg och läser detta tro mig jag kommer få kvarsittning i 1 månad ! :o
Längtan : TILL SLOVAKIEN !
beroende : ... venne?
Tråkigaste :  Matte KP
Låt : Blandat
Sämsta : MORGONEN ! -.-

HAHAH (A)

Puss
/ C


Saknar er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken bra blogg, hur gammal är du??

2009-03-05 @ 01:49:26
Postat av: Anonym

hahha , det du (:

12 (a)

2009-03-07 @ 14:48:24
Postat av: Anonym

Gud va fin kropp Claudia ! :O

2009-03-14 @ 09:11:53
URL: http://torina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0