Det är mars för i hellvette ?!

det snöööar ju ! Why..? :(   Jag vill ha sommar :o Men idag har jag hafft skola.. Kom lite försent för att jag försov mig..Och så hade jag också glömt min skåpnyckel . Roligt..(Nej ! ) men vi hade test idag på ekonomi .. Claudia är duktig och kan allt.. säger vi xD Men jag tror att det gick bra för mig :) Om inte jag får röd pist (VG) får jag väl blåpist (G) vi kan inte få högre går ju bara i 6:an (?) höhö. Men efter testet hade vi , Kurs workshop jag gjorde 1 jätte svår uppgift på 1 halv timme ! :o för ingen ville hjälpa mig och sen komma snälla ida fram och hjälpte mig (: Men efter att jag hade gjort min uppgift och skulle börja på den andra så kommer min lärare fram och säger : Ni ska ha labb nu ,spring ner .så då går jag ner till labbgrejen , Vi gjorde något expriment som heter : Molekyler rör sig  -.- , jag fattade inget , men det var roligt att göra :D  Vi hade 2 bägare med kallt vatten i ,och så skulle vi koka ena och låta den andra bara låta vara såå vi kokade vattnet på en typ gasgrej (?) och så fick jag och torin ha jätte coola glasögon på oss ! :D efter att ha kokat vattnet ska man hälla karamell färg i båda bägarna och så skulle man se vad som hände , jo det som hände va att karamellfärgen spred sig snabbare i vattnet som hade kokat . Har massor med bilder men dom kommer jag inte lyckas med att få in på datorn -.- men sen var det lunch och det var brench o vrisk ( kyckling och ris) Gottiii ! :D sen åt jag lite godis...tjockis jag vet (a) sen så hade vi ws . och slutet av dagen var inte så rolig ,Juste jag grät i skolan tack vare andrea ! :o eller okej det är inte 100% hennes fel ,men ändå vi la tigerbalsam i mitt öga (a) Fyfan va ont det gjorde ! Amanda gjorde också det , Juste hon fyller år idag ! GRAAAATTTTTIIIIIIIIIS. men nu måste jag plugga, och titta lite hur det går med min pasta . ni vet duktiga jag lagar mat (a)

Ps : Min mobil funkar nu !

Puss
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0