fett jobbigt ! -.-

Åååååh, är fett trött och sen måste jag träna på mina spanska glosor ,ni ska förstå jag har ett spanska prov imorrn kan INGET igentligen brukar jag vara ganska lung när det gäller prov för jag brukar kunna det mesta,det räcker bara att jag får blå pist ! (G) jag har fått göra siffrorna muntligt nu på dom senaste 2 proven vi har hafft i spanskan , Jo jag har inte kunnat siffrorna jag får aldrig in dom i min lilla hjärna  ! Inlägget blev med fet stil... Vet inte varför jag hade bara lust x)
Men nu går vi över till min dag :)
Jo.. Idag var det skola jag är så stolt över mig själv för jag har gjort klart ett steg i engelska ! Så nu har jag nått mina terminsmål (: Im so happy (a) och sen har jag också jobbat med svenskan .. Hahhaa jag la till en jätte rolig mening i min berättelse , Jag tror nog min lärare kommer gilla den , den gick till ungifär såhär :
C - Hej bulle ! Säger jag till torin
T -  Vadå bulle? Ser jag värkligen ut som en bulle?
C - nja.. Men du är ijallafall inte orange,röd och lång så jag kan inte kalla dig morot !
Hahah , det var min tråkiga humor x)  Men efter skolan gick jag till torins hemspråk för jag skulle typ lära mig kurdiska , då ville typ hennes hemspråk lärare sparka ut mig , Jag lovar ! Det såg ut som om han nästan skulle ta fram tofflan snart ! :o Jag blev fan rädd... Men ajaj , Det var ganska roligt vi fick ett gott skratt ijallafall ! :D Men efter hennes hemspråk gick jag, Torin och hennes syster Solin till typ.. En affär Solin skulle köpa lite godis , Och på vägen mötte typ vi Torins halva familj , Hennes bror mötte vi på skolgården i Snösätraskolan , Och sen skulle vi hämta hennes ubersöta lilla syster Delin ( tror jag det stavas?) Jajja , Då gick vi ju hem till Torin för hon hade mat hemma ! Jag lekte en liten stund med Delin på datorn och så.. Hon är fett duktig och hon är bara 3 år ! :o Ni vet hon har lärt sig från dom bästa då är det Torin , Datatönten :D Oj oj .. nu blev det lite långt ! Men försätt att läsa tänk att du gör en människa glad då ! Och det är jag (: Men senare mobbade typ Torin mina ögonbryn och så fick hon dra bort 2 ögonbryns grejsimojs . Sen fick experten som typ är bäst på att noppa ögonbryn dum dum dum ( Trumvirrvel) Solin och fixade allt , Thank you (; Men ajaj.. ååh jag vet inte vad jag ska skriva mer ! Jag har skrivit så mycket (a) Dagen har varit lång... Hafft mycket roligt idag, Juste Eddys riktiga namn är Edward.. Hahha (a) Men sen spelade jag Torin och typ hennes bror och syster och sen kom Sirvan från ingen stans  och börja spela Billjard ! Jag suger på det spelet x) Meeen nu ska jag säga den bästa grejen sen slutar jag skriva jag lovar ! Vi åt kurdisk mat ! Fett gott. Kyckling med Ris , och eftersom jag lovade er att sluta skriva så säger jag min sista grej

Puss
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0