måndag

Hellu !
Jag bloggar alltid på kvällen.. Vet inte varför (?)  Men aja , Idag var det skola lilla torin var sjuk ;/ Inte roligt ., men vid morgonen hade jag samling sen lite ws ( En viss tid när man pluggar sv,ma,eng) Efter att ha haft lite roligt med fosia och johan så var et dags för mitt PH samtal ! (När man stannar kvar någon dag efter skolan för att prata med läraren om ens arbetsgång) Men jag stannar nästan aldrig för att duktiga jag har under dagen :) Sen skulle jag och fosia typ springa till idrotten , varför måste vi ha idrotten så långt bort ifrån skolan? -.- åå , men det posetiva är att min pappas resturang ligger vid närheten så då är det ju uppenbarligt att jag och fosia går och äter oss feta , Den där somalien behöver lite fett ! :D Men efter skolan åkte jag hem med Fosia och Elin . Jag och elin gick av i rågsved för att åka till Bandhagen och då fick vi vänta i 4 minuter på tunnelbanan gissa vem jag träffar då ! Jo Esra ! har inte sett henne på länge ni förstår men hon går i min gammla skola :) Jajaj , när jag och Elin är hemma hos mig så gjorde vi lite glass ! Njaamiii, men tillslut blev det så att josefine åt upp den när vi träffade henne i tunnelbanan för att vi skulle till stan ! Den jäveln åt upp min glass ! DET SKA JAG KOMMA IHÅG (a) efter att jag,elin och Josefine hade varit i stan ett litet tag så skulle elin träffa sin mamma och jag och josefine skulle hitta någon Kicks affär i närheten.. Det tog oss typ en halvtimme att hitta affären och ändå gick vi typ förbi den 5 gånger (?) eller jag tror det , Kicks finns ju överallt i stan ! Men när jag väl hadde hittat lilla kicks så skulle jag hitta ett  fint nagellack till mig själv :) Men nejnej det gjorde jag inte ! -.- Och jag köpte en fin tröja ! det måste jag säga (:  Senare började jag och Josefine prata om Falun vi åker ju om 1 vecka till falun måste börja packa ! Vem vet jag kanske köper lite extra kläder tills dess ? Men jaja  det kan vi ta upp senare . Och när vi väl skulle vara på väg hemmot så ringer jag min mamma och så säger hon : Men kom till Kicks vid tunnelbanan ! Fatta att jag glömde bort att det finns kicks vid tunnelbanan !!!! -.- Då åkte josefine hem och jag åkte med mamsen till sjukhuset (:


Min fina tröja från Gina (:

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!

allt bra ikväll?

2009-03-16 @ 22:51:08
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0