Metallica !

Hellu , Som sagt var jag i globen . och det var ju också Metallica som skulle spela där ! Men det visste jag redan :) Dom spelade asbra låtar utanför mcdonals alltså där  man köper biljetterna , Det var låtar från deras nya cd, ( Nu vet jag inte vad den heter) men dom spelade låtar som typ .,Unforgiveone 3 , The day never comes . Jag kunde  tyvärr inte gå -.- Men man skaffar alltid fett fina afischer som man kan ta från väggarna om man vill,. Hahaha men denna gång orkade inte lillla Claudia det ,Men efter att vi hade varit i globen så gick vi till gulmarsplan då så åkte Eddy och någon kille som typ hette Marcus till ... öö... (vart åkte dom?)  äsch orkar inte bry mig nu :) Sussi och Freja åkte till Årsta och Torin åkte inte med oss , Så då vare bara lilla jag som fick åka till Hagsätra själv :( Men som tur ringde jag min farbror och han var vid Gullmarsplan så  han hämtade mig och vi åkte till sjukhuset , Jag typ tillbringar mina dagar där (a) OCH I PRESSBYRON men jag är alltid med min kusin Tina :) Hon ÄGER på krudiska :o Men jag ska typförsöka sova..Är lite trött (a)

Puss
/ C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0