Mobilen

Typ hälften utan mina vänner vet inte att min mobil är cp ! Jag ska få abonemang eller något.. Såå..min mobil kommer inte funka på 2 dagar ! Hur ska jag klara mig?! Men jag ska få en  lånemobil  faktis med nytt numer ! Jag smsar dom jag tycker mest om att ringa till och smsa med vad det numret är (a) Men idag har jag hafft lite..roligt..Hahaha  morgonen började med att jag vaknade vid 8 och började skynda mig till tuben ! Jag sprang typ halva vägen  tur att jag bor så nära :)  Men sen så kom jag på att jag hade glömt idrotts kläder så jag åkte hem till mig med fosia och så kom vi typ försent till idrotten xD . Men vi spelade bara innebandy ( yeaah )  och badminton ( Buuhuuu ) på idrotten . Jag fick jätte mycket skäll från Daniel ( våran idrotts lärare -.- ) Men sen gick jag och fosia till min pappas jobb ! :D NJAAAMIIII , vi åt typ skit mycket !  och så åt vi annanas :D Men sen gick vi till skolan långsamt och ja.. Jag fick reda på ett eller annat på vägen (; ( kan inte säga vad )  och när vi väl var i skolan så sprang alla runt, men duktiga jag satt faktis ner och jobbade... Säger vi :) Efter skolan blev jag tvungen att stanna kvar 1 timme för att jag skulle ha PH -.- Hahaha jag smög ner till caféterian ibland för att ha lite roligt med sussi , Men ja... vi skrek mest och typ asgarvade åt inget xD . Och så på tunnelbanan så skrattade vi ännu mer medans josefine satt med micke typ lite längra bort (a)
Nej nu måste jag dra min mat blir kall ! :o

Puss
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0