My life your dream (:

så brukar oftast många människor säga , just ; My life your dream , Men vafan ? Palla alla har sitt egna liv , det kanske är helt perfeckt några kanske har lite problem med något men allt går alltid över och blir bra igen bara man tänker posetivt! Idag var det skola som vanligt vaknade jag vid..halv 8 ? jag satte på mig lite snabbt mina kläder och sminkade mig . Sen satt jag och åt typ.. Rispuffar ?! Hahaha claudia goes nyttig ! :D Senare på morgonen så var jag typ på tunnelbanan då satt tydligen Renwar ( Tror jag det stavas? ) satt typ..jag stog upp och han satt ner framför mig , men jag såg inte honom x) , Sen flyttade han och lata jag tog hans plats ! TAACK . Juste torin tog typ ultraljud och kom inte till skolan förren efter lunch så det var inte värdens roligaste dag, Eller jo ! Jag var ju med Fosia baby :) Vi typ satt i matte ws och pluggade i ... 1 timme? Sen gick fosia till sitt svenska pass och jag satt med Caroline och pratade lite strunt saker . Och sen ! Går jag till Josefine för att Hanna,Freja och Sussi skulle typ till donken och lämnade lilla Josefine ifred för att hon inte ville följa med.. Så snälla jag satt mig brevid henne i Engelska ws :) Juste ! Det var köttfärs limpa till lunch , snacka om att jag tog ! Och när jag och josefine smaka svampsåsen UUUSCH ! och en tjej hitta en larv i sin majs..Trevligt ! Jag ska typ ALDRIG mer äta i skolan.. Eller jo ! Om det är insektsfri mat :) Men jag och josefine blev så äcklade att vi gick ut på rast och gissa om vi blev mulade av alla 8:or -.-  Och jag mulade fett många ! :D det var roligt :) Och just när jag var i mitt skåp så kom torin ! YÄÄÄY claudia blev glad ! men just då hade jag jävla Matte pass , fett tråkigt -.- jag typ satt och ignonerade honom x) Sen var det tråkiga Svenska pass , sen var det samling och sen , NU KOMMER DET BÄSTA ! fick man gå hem ! :D och torin köpte en x-ray till mig :) Och jag ska ha träning idag kommer inte orka blogga när jag kommer hem , Men först ska jag hem till torin och vi ska ha lite Wb despret igen (aa) hahah ,

Puss
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0