träning

jag hade för kanske 1 timme sen träning , Torin och Sirvan tittade på , Och sen åkte vi till Stureby  med Alexandra och bvän Josefine :) Vi gjorde typ inte så mycket satt bara under en tunnel vid  tunnelbanan och pratade och åt godis , duktigt jag vet ! Äta godis och träna Hahaha (a) Åååh , jag får fler komentarer varje dag . Förut hade jag 0 nu har jag minst 3-4 x) Men det är ändå roligt ! Så det rullar på med bloggen vem vet någon dag kanske jag står där Kenza gör ( In my dreams) xD Vilka söta drömmar jag har.. Men fett roligt ju att vara Svergies största bloggare ! :o Jajaja... Man kan bara forsätta drömma för jag ska titta på en film nu Vicky Cristina Barcelona heter den , den blev typ Golden Globe vinnare i kategorin Bästa komendi ! Så jag kanske kommar ha det lite roligt sen , Skriver imorrn vad den handlar om :D

Puss
/ C

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 @ 21:12:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0